*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 19 maj 2010 18:42

Nån som vet nån god vin bål att bjuda på?? Ja vill inte ha med sprit i utan bara vin och nån dricka typ. Har ni nåt tips så kom gärna med dom :)

Av Sofia - 18 maj 2010 21:57

Jag tyckte att Desperate Housewifes va segt idag med... Händer ju knappt nåt och det som händer har man redan räknat ut ska hända. Så nu e ja lite besviken... ska promenera en sväng tror ja, så ja får lite motion idag med :)

Av Sofia - 18 maj 2010 20:17

Japp nu e det tvkväll och ja ska slappa lite. Tyvärr hann vi inte gå med stavarna ikväll så får kanske bli en promenix efter Dh om ja inte somnat vid det laget. Idag har ja tvättat i alla fall och dammsugat lite + allt på datorn ja gjort. E då segaste idag i alla fall :)

Av Sofia - 18 maj 2010 14:30

Nu när jag ska snart ska ha tjejfest för att jag fyller år så måste ja hitta på nåt kul som vi tjejer kan göra. Vi blir inte så många så kan inte vara en lek för 40 pers men nåt som är roligt. Vet någon nån kul "lek"??

Av Sofia - 18 maj 2010 14:16

Vakande klockan 11 idag och då borde ja gått upp men kände att ja inte orkade det. Var alldeles för trött så fick bli att sova en timme till. Nu känner ja mig mer utvilad och mer energi. Idag ska ja ner till morfar med mamma. Har inte varit där så mycket nu eftersom han nästan bara sover och han har varit väldigt irriterad och arg när vi varit där. Hoppas han kan ha en bra dag idag :)

Av Sofia - 17 maj 2010 14:58

Idag skulle ja absolut inte sova till kl 13 nästan men det blev så. Dessutom så sov ja ganska gott inatt så hade inte så dåligt samvete nör ja vaknade men har så otroligt mycket att göra att jag skulle behöva lite extra tid imorse men försent att göra nåt åt det nu... Nu sitter jag med hemsidan och ska sen ner och fortsätta städa farmors hus

Av Sofia - 16 maj 2010 19:05

Ja måste verkligen snart åka ner till vårdcentralen min kropp pendlar upp och ner som en jädra jojo. Ena dagen super trött, nästan överpigg. Nåt håller på att hända... igår höll ja nästan på att svimma, blev skit yr när vi skulle äta, vet inte varför det bara kom från ingenstans...

Av Sofia - 16 maj 2010 02:05

Det är lördag och jag ska sova :) Helt slut från igår, hatar att inte göra nåt en lördag men orkade helt enkelt inte efter idag. Hoppas ni där ute gjort nåt roligare än ja. Imorn är det uppe och försöka jobba lite för att få pengar :)


NATTI! :)

Skapa flashcards