*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 3 maj 2010 14:40

Fick bli att tvätta lite idag... lika bra att det är gjort. Har lite kläder ja ska ha till helgen som behövdes tvättas. Vill gå ut i solen men känns inte som det bästa alternativet när man känner sig lite krasslig!


Vad gör ni idag? Har ni sol? :)

Av Sofia - 3 maj 2010 13:20

Ja efter denna helgen blir det väl bara buljong för mig hela veckan :) Varför ska man alltid alkohol och mat synda på helgen?? min vikt hatar helgen. Så nu e ja inte ens värd lkite nudlar i buljongen utan en riven morot!

Av Sofia - 3 maj 2010 12:47

Får verkligen inte bli sjuk... känner att ja e på gång att bli det. Då får jag inte åka morfar. Och till fredag ska ja ju till Camilla i Kungälv och ha kul! Nån som ha nån "bli frisk snabb kur"??

Av Sofia - 3 maj 2010 12:32

Imorse höll ja då fan nästan på att göra ner mig i sängen... Ja är otroligt lättskrämd och de sprängde två gånger på rad imorse. Vaknade av att sängen skakade. Tänkte på mina stackars katter som va ute, de måste ju ha blivit jätte skrämda!!

Av Sofia - 2 maj 2010 23:25

Idag har det inte hänt så mycket kan ja lova... Först va det ju kalas och det va väl okej. Sen har ja suttit med kodning till skolan och nu suttit med hemsidan ja och min bror har. Skönt att allt detta är klart i alla fall :)


Ni får gärna kika in sidan :) Till sidan

Av Sofia - 2 maj 2010 13:37

Tv3

21:00 Good luck Chuck


Kanal4

22:15 The lookout


Kanal5

20:00 Wipeout
21:00 Ballar av stål

Av Sofia - 2 maj 2010 12:40

Vet inte om ja ska äta frukost idag... kan inte bestämma mig. Borde hålla mig borta från all mat eftersom jag syndade rejält igår. Får nog bli lite fil eller ägg :)

Skapa flashcards