*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 14 april 2010 12:32

Dagen igår gick så där känner ja... Problemet är att ja måste börja äta nyttigare på kvällen. Inte alltid så lätt..


Igår åt jag:

3 knäckebröd på lunch

1 fralla till fikat

4 bitar mjölkchoklad

1 portion mos och ugnstekt falukorv

1 portion hemmagjord glass


2 bergpromenader som motion

Av Sofia - 14 april 2010 12:29

Vet du vad du kan göra för att få de d-vitaminer du behöver för en dag? Jo det e super enkelt. Bara att sitta i solen i 15 min så e det klart  


Jag har precis gjort min kvart nu medans jag läste ica bladet. Älskar när det kommer, de har alltid så goda recpet tips!

Av Sofia - 14 april 2010 11:49

Japp igår spanade ja in en ny grej ja tänkte ja skulle testa på bloggen. Det handlar om att ge ut en Award. Vet inte om ni sett detta innan fast ja ska testa  

Det man gör att man skickar vidare denna awarden till 3 stycken bloggar man gillar att läsa. Så ska de skicka vidare till 3 till och så fortsätter det så, man ska skriva vem man fått den ifrån och vilka man tänker skicka till + att man ska svara på fem frågor i inlägget.En award är ju ett slags pris, så du ska dela den till dom du tycker förtjänar den :)


Här e det man ska skriva i sitt inlägg:


Jag fick denna Awarden ifrån mig själv (här skriver ni den som ni fick den ifrån)


Jag tänker skicka den till Vivi, Johanna och Somessedup!


Frågorna är:

Vilken film såg du senaste? The Whole Teen Yards

Säg en sak (inte person) du inte kan leva utan? Datorn

Vem fick du ditt senaste sms från? Från min kusin, skicka bild från ultraljudet de varit på idag

Vilket är ditt drömyrke? Veterinär

Ditt motto? Lev livet nu, en dag kan det vara försent

Av Sofia - 14 april 2010 11:46

Idag hoppas vi på en ny bra dag! Solen lyser och jag har redan varit ute på morgonpromenaden. Just nu e städerskan här i korridoren, hon väsnas så jag tror ja blir tokig!! Hon vet ju att ja har hundar vid det här laget!! JA LÄNGTAR TILL LANDET!

Av Sofia - 13 april 2010 22:27

Nu tänkte ja gå och se The whole nine yards... Såg dessa filmer mycket förr fast ett tag sen jag såg dom nu. Ska bli kul att se... ska smyga emot frysen och se om min hemmagjorda glass e klar. Fast blir så klart bara en lite bit idag eftersom jag försöker avstå socker...

Av Sofia - 13 april 2010 22:09

Om ni känner någon som har cancer eller ni vill dela med er av känslor och tankar osv så har ja hittat ett bra forum för det. Här har ja skrivit det mesta som hänt med morfar...


http://www.cancerfonden.se

Av Sofia - 13 april 2010 21:57

Ja nu va dagens avsnitt slut och jag tyckte detta avsnittet va bra. Visst hade 

man fattat att det skulle bli nån flirt  mellan Katherine och hon nya (minns inte namnet nu) sedan tyckte ja han som började jobba hos Bree verkade lite FÖR bra. Nåt skumt med han får vi nog räkna med ;)

Av Sofia - 13 april 2010 20:33

Just nu sitter ja i "möte" för ett grupparbete vi ska ha i webbproduktion... ganska kul faktiskt och inte så jätte svårt. Äntligen nåt ja fattar bra :) Känns som min hjärna inte alls e där ja vill ha den just nu...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards