*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 15 april 2010 19:38

Nu kan ni vara med och tävla om en film på min filmsida :)


Gå in och va med, inget att förlora ;)


http://asters.se/tavlingar.html

Av Sofia - 15 april 2010 18:17

Ja vem tycker du är Världens snyggaste man? Kvinna är lätt för då tycker jag Heidi Klum eller Bar Rafaeli. Fast man e mycket svårare. Vem tycker du?


Några av de som ligger högt på min lista är:


Paul Walker 


Johnny Depp

 

Wahlberg

Av Sofia - 15 april 2010 17:00

Ja önska verkligen ja hade nån som gillar att promenera som bor nära mig... inte så kul att promenera själv alltid fast det går fortare om man går själv med musik i öronen. Får se hur ja gör idag :)

Av Sofia - 15 april 2010 15:25

Ja funderar verkligen mycket idag... Funderar på vad ja vill göra och var jag vill bo. Vill egentligen inte bo i denna lgh längre, inte för att ja inte trivs så men vill ut på landet. Vill att mina djur ska ha det bra och de har det bästa på landet!


Funderar faktiskt på om ja ska starta eget, har alltid velat göra det fast alltid haft för många idéer i huvudet. Det skulle verkligen vara en dröm att få göra det. Har funderat på att ha en passa husdjurstjänst, alltså ska man bort över dan eller på semester så hjälper man dom med husdjuren i deras hemmamiljö ex. ger katterna mat, rastar hunden osv.


Vad tror ni om det? Jag har själv alltid velat ha en sån tjänst då det kan vara väldigt svårt att fixa kattvakt osv när man ska bort

Av Sofia - 15 april 2010 12:33

Varför har man såna här peridoer då allt går skit?!!! Förlorat mitt sommarjobb, huvudvärk, morfar e dålig, pappa ska vi inte ens tala om, hundarna gör uppror, för mycket räkningar för lite pengar!!! USCH FY säger ja bara!

Av Sofia - 15 april 2010 12:32

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg igen!


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 imorn(Fredag) utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 20.00 Lördag, räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med här till vänster i min meny som Veckans Blogg vinnare  Förra veckans vinnare blev Emmy som fick flest röster! Hennes blogg hittar ni här i menyn.


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Snälla försök att inte lägga andra inlägg än tävlingsbidragen i detta inlägg

Av Sofia - 14 april 2010 22:56

Är Kari-Ann ur sex rehab.. som ja väntat på det-. Gud vilken omogen människa alltså. Visst hon har haft det jobbigt och tufft men man får ändå inte behandla människor hur som helst. Tror det e sista avsnittet nästa gång :(

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards