*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 18 april 2010 21:45

När du vet att nån i din närhet snart kommer att dö, kan då din kropp förbereda sig för det? Alltså jag vet ju om det, fast tror ändå det kommer komma som en chock sen. Att se någon människa man tycker så mycket om försvinna är det värsta som kan hända en person. För är du själv sjuk då har du itne mycket till val men som anhörig kan du inte dö, inte springa iväg, inte låtsas som inget så vad gör man då?

Av Sofia - 18 april 2010 20:20

Vem är egentligen dina riktiga vänner och hur vet du att de är det? Hur mycket ställer de upp för dig och ställer du upp lika mycket tillbaka?


Ja har länge funderat på detta, ja tycker att ja e en bra vän fast de flesta av mina vänner som ja haft har försvunnit av olika anledningar. Ofta för att ja känner att de inte ställer upp för mig som ja skulle ställt upp för dom...Ja känner jätte mycket folk men ingen ja


Hur har ni det vän mässigt?? Har ni många nära vänner eller bara några?

Av Sofia - 18 april 2010 18:03

Så då har man varit en lång promenix och sedan ett gott bad på det :) Gjorde hårinpackning ala olivolja så nu e ja som en ny människa. Tacka gud för badkar och olivolja  

Av Sofia - 18 april 2010 16:33

Nu ska ja ut på en promenix och brännalite kalorier sedan blir det nog ett skönt bad och hårinpackning..


Imorn ska ja skicka in min bok till förlaget så då får ni hålla tummar och tår för mig :)

Av Sofia - 18 april 2010 16:20

 


Nu var filmen slut och ja måste säga att ja hade hoppats på lite mer, fler skratt i alla fall. Varje gång man ser Bradley Cooper så blir man ju lite betuttad i honom. Han är så otroligt charmig!! För övrigt var filmen ganska fjantig och överdriven, fick mig 2 skratt kanske.


Handling: Tjejen mary bor hemma med sina förlädrar och jobbar med att göra korsord till en tidning. Hon är singel och hennes föräldrar fixar en blinddate tyvärr går inte alls dejten som planerat. Ingen blir sig likt för mary och inte för killen Steve heller...


Betyg: ** 

Av Sofia - 18 april 2010 13:57

Precis när ja skrivit här så tog ja och sparkade igång mig själv till städlust :) med lite hjälp så går det ju dubbelt så snabbt. Nu har ja hängt ut mattorna, dammsugit och svabbat alla golven + snabb städ på toa. Nu e ja helt slut så ska se på All about Steve nu med Sandra Bullock. Hoppas den e bra :)

Av Sofia - 18 april 2010 12:48

Ja måste verkligen städa känner ja.. Fast hittar ingen ork! ibland hade det varit ganska bra att ha en städerska hemma kan ja lova ;)

Av Sofia - 18 april 2010 12:38

Ja denna helgen har inte blivit mycket att äta då ja helt enkelt inte hunnit så mycket... I fredags åt ja grillat på kvällen och det var det enda ja åt den dan.


Igår

1 fralla

Räksallad till lunch

Grekisk sallad till kvällsmat

Lite chips när ja kom hem


motion kan ja inte påstå att ja fick nån överhuvudtaget... var mest allt det ja sprang runt när ja va stressad :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards